
Як це – творити зміни по-людськи?
Практичний психолог коледжу Тетяна КЛИМАЧ взяла участь у Сервіс Джемі 2025 у Полтаві.
Протягом двох днів у 11 містах України близько 500 учасників — державні службовці та громадські активісти — працювали над тим, щоб переосмислити та покращити послуги через підхід людиноцентричного дизайну. Таке відбувалось вперше!
На Сервіс Джемі 2025, за підтримки сервіс-дизайн агенції Lanka.CX та у ідейному партнерстві з ЮНІСЕФ Україна, учасники не просто говорили про зміни, а вчилися творити їх на практиці. Разом досліджували, генерували ідеї та створювали прототипи нових або вдосконалених послуг, щоб вони були більш зрозумілими, доступними та корисними для людей.
Учасники навчалися працювати по-іншому та переймали досвід один у одного, відкриваючи для себе нові способи взаємодії з людьми.
Впровадження підходу сервіс дизайну в освітній процес – інновація, яка сприятиме створенню гнучкого, безпечного та комфортного освітнього середовища з максимальним урахуванням індивідуальних потреб і особливостей всіх його учасників.

