Мета та напрями роботи

Мета роботи практичного психолога:

  • психолого-педагогічне забезпечення студентів і студентських груп в освітньому процесі, підвищення психологічної стійкості студентів;
  • створення гармонійних та комфортних умов освітнього середовища, що сприяють підвищенню якості освітнього процесу в коледжі і спрямованих на максимально повне розкриття особистісного потенціалу студентів.

Напрями роботи:

1. Психодіагностика

В рамках даного напрямку проводиться діагностика особистісних якостей, емоційних станів, психічних процесів, вивчення інтересів, цінностей, схильностей і здібностей студентів, міжособистісних відносин, адаптація до нових навчальних умов, оцінка соціально-психологічного клімату і атмосфери в групах і колективах та інші види діагностики. Відбувається за допомогою тестів, анкет, опитувальників.

2. Корекційно-розвиваюча робота

Включає в себе проведення групових тренінгових занять (на згуртування, розвиток навичок спілкування, вирішення конфліктів, розвиток впевненості в собі, творчих якостей особистості, самопізнання і саморозвиток) і індивідуальних занять за результатами діагностики і запитам. Включає в себе елементи арт - терапії, мозковий штурм, практичні вправи.

3. Консультування

Індивідуальне та групове психологічне консультування з питань розвитку, навчання, життєвого самовизначення, емоційнмх проблем, взаємовідносин з оточуючими та з особистих питань.

4. Психологічна профілактика:

Попередження можливих девіацій (відхилень) в поведінці.

Надання психологічної допомоги та підтримки, які перебувають у стані актуального стресу, конфлікту, сильного емоційного переживання.

Формування установок на здоровий спосіб життя, надання психологічної підтримки розвитку особистості з метою збереження її індивідуальності.

Психологічна профілактика здійснюється за допомогою бесід, дискусій, друкованих просвітницьких матеріалів (буклети, пам’ятки), круглих столів, залучення медичних працівників та інших організацій.

5. Психологічна просвіта:

Підвищення психологічної компетентності педагогів та студентів.

Популяризація психологічних знань серед суб'єктів освітнього процесу.

6 Організаційно-методична діяльність:

Підготовка методичних матеріалів для проведення психодіагностики та розробки індивідуальних розвиваючих і психокорекційних програм з урахуванням особливостей особистості студентів.

Обробка результатів психодіагностики, їх аналіз та оформлення.

Підготовка матеріалів та рекомендацій за результатами проведених видів роботи для викладачів та кураторів.

 7. Зв’язок з громадськістю

  Співпраця з:
– обласним психолого-медико-педагогічним центром;
– центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;
– службами у справах дітей;;
– органами влади тощо.