Навчально-методична лабораторія є центром навчально-методичної роботи коледжу, де зосереджуються інформаційні, нормативно-інструктивні, навчально-методичні матеріали, зразки планування та звітної документації, матеріали кращого досвіду педагогічних працівників, друкована продукція.
Навчально-методична лабораторія здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про фахову передвищу освіту», нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України, Статуту Полтавського державного медичного університету, наказів і розпоряджень директора коледжу, заступника директора з навчальної роботи, інших правових актів, що регламентують відносини у сфері вищої освіти, та Положення про лабораторію.
Результат навчально-виховної діяльності, якість підготовки медичних фахівців певною мірою залежить від викладача, від його професійної майстерності, здатності творчо мислити і працювати. З метою підвищення фахової підготовки педагогічних кадрів у фаховому медико-фармацевтичному коледжі проводиться методична робота.
Завдання, над вирішенням яких працює навчально-методична лабораторія:
Завдання методичної роботи фахового медико-фармацевтичного коледжу: допомога викладачам, кураторам в покращанні організації навчання та виховання студентів, підвищення теоретичного рівня і педагогічної кваліфікації викладача, сприяння особистісному розвитку педагога, інформаційне забезпечення викладачів, узагальнення та розповсюдження педагогічного досвіду, створення банку даних методичних та інформаційних матеріалів, втілення в освітній процес інноваційних форм та методів навчання, створення комплексів методичного забезпечення навчальних дисциплін, формування методичної культури і творчості.
Методична тема коледжу, над якою працює педагогічний колектив: «Створення інноваційного освітнього простору як умова забезпечення якості освіти та формування цілісної і професійно компетентнісної особистості».
Важлива роль в організації методичної роботи відводиться цикловим комісіям.
У коледжі працюють такі циклові комісії:
Головні завдання роботи комісій: реалізація науково-методичної проблеми коледжу, контроль та аналіз знань студентів; впровадження сучасних технологій навчання; методичне забезпечення навчальних дисциплін; керівництво науково-дослідницькою роботою студентів; організація самостійної роботи студентів; узагальнення педагогічного досвіду викладачів; проведення профорієнтаційної роботи.
Результатом роботи комісій є проведення тижнів циклових комісій, які дають можливість презентувати творчі успіхи і досягнення педагогічного колективу за навчальний рік.
Створення комплексів методичного забезпечення навчальних дисциплін є одним з основних напрямків методичної роботи, що здійснюється при творчій взаємодії викладачів, методиста медичного коледжу та голів циклових комісій. Результатом такої творчої взаємодії є створення методичної документації, що відображає високий рівень методичної культури педагогів і суттєво допомагає студентам у вивченні навчальної дисципліни.
Традиційною формою удосконалення педагогічної майстерності в коледжі є методичні семінари, темою яких є актуальні методичні проблеми, тематичні педагогічні ради, консультації, бесіди, відкриті заняття. Щоб залучити і зацікавити кожного викладача до процесу підвищення своєї педагогічної майстерності поряд із традиційними формами методичної роботи використовуються тренінги, ділові ігри, науково-практичні конференції, педагогічні читання, круглі столи, «методичні посиденьки», портфоліо.
Важливою формою обміну педагогічним досвідом є проведення відкритих занять, взаємовідвідування занять педагогами. Під час підготовки до проведення відкритих занять особлива увага приділяється відбору сучасних форм і методів навчання.
Система підвищення кваліфікації педагогічних працівників, яка функціонує в коледжі, дозволяє викладачу подолати труднощі в професійній діяльності і сприяє реалізації творчого потенціалу. Стимулом до розвитку загальнопедагогічних умінь до повного розкриття творчого потенціалу педагога є атестація.
Досвід роботи педагогів, які атестуються, розглядається і оцінюється на засіданнях циклових комісій та створюється банк даних передового педагогічного досвіду викладачів.
У ході атестації велика увага приділяється аналізу професійного зростання педагогів. Протягом кількох років педагоги накопичують творчі досягнення у роботі над особистими методичними темами, створюють «методичні портфоліо», з якими ознайомлюють колег під час проведення методичних заходів.
Значна увага приділяється молодим викладачам. Методична робота з молодими педагогами проводиться на основі консалтингової діяльності методиста, яка полягає у вивченні потреб педагогічних працівників, у розробці змісту, методів і організаційних форм консультування.
Методична робота в коледжі проходить під гаслом: «Творчість, у яких би формах вона не проявлялася, чи це творчість художника слова чи пензля, артиста чи вченого, - найвищий прояв людського духу. Здатність до творчості – це вищий дар, яким нагородила людину природа на нескінченно довгому шляху її еволюційного розвитку.» ( Б. Енгельгардт)
Фаховий медико-фармацевтичний коледж ПДМУ запрошує випускників 9-х та 11-х класів на навчання за спеціальностями: Медсестринство, Стоматологія та Фармація, промислова фармація...